COPY & CONCEPT

VOOR GOEDE DOELEN

COPY & CONCEPT

VOOR GOEDE DOELEN

Met een goed verhaal werf je meer donaties

Als fondsenwerver weet je dat.
Maar die tekst, dat is een lastig dingetje.

Je hebt geen sterk voorbeeldverhaal, het project is te ingewikkeld of je krijgt je call-to-action niet scherp. Je gooit er nog een feedbackronde tegenaan, maar je krijgt het niet opgelost. Het blijft gewoon niet wervend genoeg. Wat een geploeter.

Hoe heerlijk als je in plaats daarvan je copywriting kunt uitbesteden aan een expert in wervende communicatie. Die woorden omzet in donaties en die in het brein kruipt van je donateurs. Yes, dat ben ik.

Kijk hieronder hoe je me kunt inschakelen of neem meteen contact op.

Laat mij je tekst schrijven

Laat je tekst schrijven door een ervaren fondsenwervende copywriter en zie je resultaten door het plafond gaan!

Feedback strippenkaart copy goede doelen

Krijg feedback op je tekst

Schrijf je liever zelf, maar heb je soms advies nodig? Met deze strippenkaart krijg je praktische tips om je tekst verbeteren.

sabrina Langerak interim

Interim versterking

Als interimmer sleep ik je projecten fluitend naar de deadline. Bekijk snel wat ik voor jouw team kan doen.

Ik vond de samenwerking heel prettig en ook zeker succesvol:
de kerst-emails hebben significant meer opgebracht dan vorig jaar.
Een mooi resultaat om het jaar mee af te sluiten!

Vanesse van Eeghen, Senior Marketeer, Artsen zonder Grenzen
Copywriter met ervaring in fondsenwerving

Als freelance copywriter voor goede doelen help ik organisaties als Artsen zonder Grenzen, Terre des Hommes en Save the Children om meer fondsen te werven met sterke copy. 

Ik heb 17 jaar bij goede doelen gewerkt en daar heb ik geleerd wat werkt en wat niet. Zoek jij een copywriter die woorden omzet in donaties en die zich goed kan verplaatsen in jouw donateurs?