 
							
					
															
					
					 door gabry@gabry.nl | jul 19, 2022
CARE Nederland eindejaarscampagne Ik heb CARE Nederland ondersteund bij het opzetten van hun direct mail programma voor de particuliere markt. Ik ontwikkelde meerdere edities van de decembercampagne, van strategisch advies, tot concept en copy en dtp begeleiding....				
					
			
					
											
								 
							
					
															
					
					 door Gabry Zijlstra | mei 5, 2022
Terre des Hommes direct mail Sinds 2018 ontwikkel ik concept en copy voor mailings en e-mailings van Terre des Hommes. Bijvoorbeeld voor de mailpacks waarin ze hun donateursmagazine Terre magazine verzenden. Op basis van één thema, maak ik verschillende packs voor...				
					
			
					
											
								 
							
					
															
					
					 door Gabry Zijlstra | apr 5, 2022
UNICEF direct mail Voor UNICEF maakte ik een direct mail doorvertaling van hun campagne Every Child Alive. Ik ontwikkelde concept en copy voor de donateursmailing en voor de middle donor mailing met passende inspiratiebedragen. klik om te vergroten Brief Brochure...				
					
			
					
											
								 
							
					
															
					
					 door Gabry Zijlstra | jun 5, 2021
SOS Kinderdorpen periodiek schenken mailing Voor SOS Kinderdorpen heb ik deze periodiek schenken mailing ontwikkeld. Het principe is gebaseerd op het principe van loss frame. In plaats van donateurs erop te wijzen dat ze een belastingvoordeel kunnen behalen (winst)...				
					
			
					
											
								 
							
					
															
					
					 door Gabry Zijlstra | mei 28, 2021
Hartstichting direct mail Voor de Hartstichting schreef ik deze fondsenwervende mailing en herschreef ik de reactiveringsmailing. Door de brief te schrijven namens de hartpatiënten zelf, gaf ik de mailpacks een meer persoonlijke invalshoek. klik om te vergroten...				
					
						 
Recente reacties